Pages

Restoran Maggie Ketam Tersohor



Restoran Maggie Ketam Power yang terletak di Jalan Jurutera, kampung Sri Aman, Puchong, Selangor menjadi tarikan pemburu makanan macam Budu ni. Pertama kali Budu cuba, perghhhh dia punya kuah tu memang sedap dan kena dengan maggie. Kat restoran maggie ketam power
ada 3 menu utama iaitu Maggie Ketam RM15, Maggie Udang Galah (RM10) dan Maggie GearBox (RM25). Selain itu juga restoran ni ada menyediakan masakan panas dan air jus. Pemiliknya orang negeri Terengganu Darul Iman.  Budu kerap juga singgah restoran maggie ketam power (RMKP) on the way balik dari pejabat and sekarang pun still juga pergi, otak ni asyik teringat je kuah dia yang sedap dan berempah tu.


Bagi korang yang mana nak cuba maggie ketam power ni boleh call Pn.Nor Fazilah di 0193049972 atau ke facebook Pn.Nor Fazilah dan korang boleh datang terus ke restoran di alamat 234 Jalan Jurutera, Kampung Sri Aman Luar, Batu 13, Puchong, Selangor

4 comments:

  1. Terima kasih beri imformasi ni.

    From:
    http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ucap terima kasih sebab nampak makanan tu menarik lagi pun saya selalu lalu situ. Nanti ada peluang, saya singgah. Saya pun kat shah alam.

      Senang2 jengoklah blog saya ni.
      http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

      Delete
    2. la ye ke? Saya tinggal kat kampung tu, so restoran tu dekat. And notbad la dia punya makanan. Try la nanti singgah. Semalam saya dah blogwalking blog awak. Menarik.. :) and good luck... dengan apa awak buat.

      Delete

COPYRIGHT@Hak Milik Kekal